17. juni 2007

Livstegn

Eksamensperioden er endelig over! Jeg har sommerferie en liten uke og tilbringer dagene på terrassen i det nye huset, og her storkoser jeg meg.

Vi har kjøpt hagemøbler til en tusenlapp på finn.no, og jeg har handlet to terrassekasser, potter og planter. Gulvet skal få terrassebord eller fliser, og møblene må få puter. Det er SÅ herlig med skjermet og solrik terrasse!


Terrassekassene har fått midlertidig plass på to av stolene..


..og blomstertemaet er ROSA.


Endelig kan jeg strikke med god samvittighet! Jeg har begynt på en liten genser til en babygutt som kommer mot slutten av sommeren. Jeg storkoser meg, etter å ha strikket to tepper så går dette veldig fort.


2 kommentarer:

Cathrin sa...

hmm... lure på koffor dette innlegget isje vise på min pc....

Bai sa...

Godt å kunne strikke og dille med alt mulig rart med god samvittighet etter eksamen, ja.

Har ikkje sagt gratulera med hus og lykke te med flytting og oppussing. Forstod på din søster at det va litt jobb. Men på bildene ser det jo ut som om dokke har et godt utgangspunkt :-)