29. september 2007

Meg

Jeg har blitt tagget av Blåbærtua

Reglene:
1. Link tilbake til den som har tagget deg og skriv reglene.
2. Fortell 7 ting om deg selv, både seriøse og mindre seriøse.
3. Tagg 7 andre bloggere og skriv en link til dem.
4. La disse få vite at de er tagget ved at du skriver en kommentar i deres blogg.

Jeg har innstallert teller på bloggen min, og funnet ut at det daglig er mange på besøk i bloggen min. Siden alle disse menneskene umulig kan kjenne med personlig, har jeg lyst til å fortelle seks ting som kan gi dere et bedre bilde av hvem jeg er.

1. Jeg er kristen og ønsker at Guds godhet skal stråle ut gjennom meg. Uten ham er jeg ingenting.

2. Jeg er gift med verdens beste mann. Han er bedre enn jeg noen gang har våget å ønske meg, og betyr hele verden for meg.

3. Jeg er snart ferdig utdannet spesialpedagog og gleder meg til å begynne å jobbe. Jeg har et hjerte for de elevene som sliter, om det er faglig eller sosialt, og ønsker å bety en forandring i livene deres.

4. Jeg har hatt en fantastisk oppvekst i Asia som misjonærbarn. Åtte av mine tretten første år levde jeg der, og jeg liker å tro at jeg har ett mer nyansert bilde av verden av den grunn.

5. Venner og familie betyr veldig mye for meg. Jeg er heldig som har en hel gjeng med fantastiske venner rundt meg og familie og svigerfamilie som jeg setter umåtelig stor pris på.

6. Jeg er kreativ, og så lenge jeg kan huske har jeg elsket å bruke meg selv kreativt. Jeg liker å synge og danse, å lese og skrive, å tegne og male, å strike og sy, å scrappe og og og

Jeg tror denne har vært minst en runde, så jeg sier bare, hvis du ikke har blitt tagget enda - DU er tagget.

Ja jeg vet det sto syv, men etter seks var jeg helt tom...

Ingen kommentarer: