21. juni 2011

Søm og søte barn

IKEA stolene som vi har til ungene har fått seg ett lite ansiktsløft. Trekkene var kjedelige, hvite og flekkete. En tur på stoff og stil, og noen sømmer senere, er de friske og mange hakk koseligere.



































Turen til Stoff og stil ga mersmak. Så mange fine stoffer som finnes! Nå planlegges både det ene og det andre sømprosjektet. Foreløpig har vi en del prosjekter i huset, så det blir lite tid til å sitte med symaskinen. Den siste uken har vi skiftet fronter på kjøkkenet, og jeg gleeeder meg til å vise dere forandringen!

7 kommentarer:

Synnøve sa...

Stolene ble skikkelig friske og fine :)

Siri sa...

Nydlige stoler til ennå nydligare unger:):) Takk for besøket på lørdag- va veldig kjekt:)

Ranveig sa...

Synd jeg har fått bursdagsgave av deg allerede... hvis ikke skulle jeg også ha ønsket meg trekk til min voksne Ikeastol. (Kanskje ikke rød eller grønnprikkete, men noe annet passende.)

Ranveig sa...

Epler... ser jeg jo nå at det er.

Helene sa...

Neii, så fiiint! Du er flink altså! Gleder meg masse til våre kommende systunder i Bergen :D

The Dapelo Family sa...

That is so cute! Now I want to try and cover the ones that we have. I can't wait to see you guys! :)

propelle sa...

Skjønne barn!
Me har også ein slik Ikea-stol, no kjenner eg at eg vart litt inspirert!