28. februar 2012

Traktorkake til (snart) toåringen.

Siden vi bor i Bergen (som ikke er vår hjemby), benyttet vi vinterferien til å feire den gode gutten vår, sammen med familie og faddere, noen uker på forskudd.
Traktorer er den store favoritten for tiden, og istedenfor å forme selve kaken som en traktor, satte vi en traktor oppå den. Litt snop i skufflen/grepet (eller hva det nå heter), og så ble kaken en stor hit hos snart toåringen og søskenbarnene! Enkelt og greit, men hvis man har lyst kan man gjøre mye mer ut av det, og nesten lage et helt annleggsområde.









































Med storesøsters bursdag ferskt i minne, var det en fornøyd lillebror som fikk pakke opp pakker, blåse ut lys og høre bursdagssangen sungt for seg!

5 kommentarer:

Heilt spesiell sa...

Utrolig festlig! Min gutt på 1,5 år elsker "grang-grang" (gravemaskiner) av hele sitt hjerte så denne ideen må jeg huske på til hans bursdag!

Eli Kristin Magnussen sa...

Stilig kakevariant til 2-åringen, kjempetøff! :)

Flott blogg du har, har lagt deg til for hit kommer jeg gjerne tilbake. Fin tirsdag til deg! :D

Hegeslilleboble sa...

Herlig! Midt i blinken kake :). Har en som skal feire toårsdag her neste helg, men tror det blir kaninkake her i gården.... eller kanskje jeg skal ta traktorkake jeg også.... :)

Haust sa...

Fantastisk kake! :D

Ellers må eg takke for kommentar i bloggen min i dag, den rørte meg langt inn i hjarterota! ♥

Ynskjer deg ein god tysdagskveld!

Systro sa...

Det var ein veldig god ide til kake! Såg ut til at jubilanten var nøgd også!
Systro