2. november 2012

Quynn

Jeg har strikket luer til gullungene.




























































Mønsteret heter Quynn og (det fantastiske) garnet heter Kauni. Jeg har strikket med dobbelt garn og den største størrelsen på pinne nummer 5.5. Jeg kunne nok ha strikket en størrelse mindre eller brukt mindre pinner, for luene passer, men er romslige.
 
Luene er perfekte, både fine og gode på hodet. Men de KLØR!Jeg får se om jeg får foret de med noe fleece eller lignende... Ellers blir de neppe brukt.
 



4 kommentarer:

Systro sa...

Kult, eg liker slike "nesten-like" sysken-ting!!

Silje sin blogg sa...

Så fine luer på sjarmerende unger;)
Synd det garnet klør, for de er i så fine farger;)

Robert sa...

Så flink du er :) De var fantastisk fine!

Denian Frizy sa...

You made some decent points there. I looked on the internet for the issue and found most individuals will go along with with your website.

Multichain.com
Information
Click Here