3. mars 2008

Knappetiknapp




6 kommentarer:

Cathrin sa...

har du sett utstillingen te mari på pastabakeriet??? meesun.no ganske kult

Ranveig sa...

Veldig søte!! Jeg har oppdatert bilde av teppe + startet på en jakke til babyen til Maria og Egil også. Inn på Ravelry og se...

Anonym sa...

Du e så flink og effektiv! *misunneli* I løpet av neste veka ska eg sjå om ikkje eg og får legga ut bilde av handarbeida mine... Helde på med ein genser og sokkar. Men e spent på det fiskateppet ditt :)

Englemor sa...

Hei. Nå har jeg vært inne på bloggen din mange ganger, og blir stadig inspirert! Liker veldig godt borden på babyjakken som du har lånt fra dåpskjolen, tror kanskje det blir en kjoletunika til eldstedatteren med denne borden nedert... Endelig har jeg også fått ordnet meg en håndarbeidsblogg, velkommen innom for en titt! www.englemor.blogspot.com

Jeg er Kristine sa...

Tusen takk for heiarop!

Cathrin: Jeg jobber med Mari, så det har jeg fått med meg ja! Kjempekult =)

Kjersti: Glede meg t oppdaterinmg på bloggen din. Satse på å komma langt på fisketeppet i helgå!!

Englemor: springer inn på bloggen din !

Høvebakken sa...

Så flink du er :)