1. desember 2009

FØR

"Før bilder" er ikke særlig morsomme i seg selv, jeg vet det, men jeg lover at etter bildene kommer i morgen!
Vi skulle ta en lett oppussing av gangen. Rive av tapeten, male panelet, male dørene og slikt. Og nå ler jeg nesten her jeg sitter altså, for slik ble det ikke.
Nå har vi ny trapp, nye dører, nytt fliselagt gulv, nye lister og vegger. Det eneste som gikk etter planen, var at panelet i trappeoppgangen ble malt.
Før bildene ser forsåvidt greie ut, for veggene var hvite. Men det var dårlig overflate oppusset, så sannheten var, at det ikke så ut.
Here goes:


Underveis

6 kommentarer:

I & du... sa...

Meg og mannen holder også på å pusse opp huset vi kjøpte i høst. Kjenner så godt til at det plutselig ble mer arbeid enn først planlagt! :) Gleder meg veldig til å se resultatet deres! Ha en flott kveld! :) klem

Ranveig sa...

Hehe.. hvis du deler opp innleggene er det jo ikke vanskelig å blogge hver dag ;) Gleder meg til å se det live i julen jeg!

Juno sa...

åå, for et arbeid :)
eg e midt oppi opppussing sjøl, å eg e så leeeeie....å d e MYE igjen, men eg SKA inn t jul :)

sandra sa...

så kjekt at d komme masse nye innlegg då!! d lige me vettdu:) glede mg t å se resultate!!

Trine sa...

Blir spennanes å ss resultatet :)

Unknown sa...

Så fin trappeoppgangen din ble!
Tror vi også må pusse opp vår slik ;0)