24. februar 2010

Et puslespill ...

Ja, denne buksa ligner særdeles mye på et puslespill. Jeg er spent på hvordan resultatet blir. Om den beholder mykheten til garnet, eller om den blir preget av sømmene som kommer inni? Oppskriften er ganske detaljert, og har krevd at jeg har konsentrert meg, derfor har den tatt lenger tid enn jeg trodde den ville. Nå gleder jeg meg til å få den ferdig!



Høyre bakben, kile, venstre bakben, høyre såle og venstre såle.


Fremsiden, oversiden på venstre fort og oversiden på høyre fot. Phu!

2 kommentarer:

Lykkelinn sa...

Oi, det så avansert ut! Blir spennende å se hvordan den blir når den er ferdigmontert, for jeg tror den kan bli riktig så fin!

sandra sa...

den tror eg ikkje eg ska prøva mg på;) hihi!!! lykke t- du klare nokk den åg du;) e du leie nå?? e spente på kati gulle komme! hb du sleppe venta så mye lenger!:)