24. april 2010

Verdens største sylte(agurk)tøy glass!

Dette syltetøyglasset var jeg så heldig å komme over på loppemarked i dag. Det er helt fantastisk! Glasset har fortsatt etiketten på, og det har vært syltaagurker oppi. Av størrelsen å bedømme, så har de vært hele. =) Syltetøyglasset er enormt, tungt og veldig fint!

Først tenkte jeg på å ha kubbelys i det, men da det sto til tørk på benken så jeg at det kunne bli særdeles bra til tre-redskapene mine på kjøkkenet. Jeg liker jo at ting har en funksjon, og blir fort lei av (og det blir for liten plass) til ting og tang som kun har pynt som misjon.

Jeg tok bildene ved siden av en tørkerull, slik at dere kan se hvor stort det virkelig er!





4 kommentarer:

Gretty sa...

mm.. nice :)

Heims verden sa...

ÅÅ:D Det var kjempe stilig! Jeg har gått glipp av TO loppemarkeder etter hverandre! Skikkelig trist:( hehe

Ha en kjempe fin søndag!

Silje

Elin sa...

Så vakkert det ble Kristine! Kjekt når ting kommer til sin rett.

Helene sa...

Fiiint! Fiiine stooore glasset! Fiiin bruk! Fiiint!