15. februar 2012

Alle hjerters dag

I går var det Alle hjerters dag. Og jeg må begynne med et bilde av de små hjertene mine.


















Så til det jeg tenkte jeg skulle vise frem. Vi har endelig, etter syv og et halvt år, fått bryllupsbilde opp på veggen.

For et par år siden fikk vi kjøpe negativene "billig", og i samme slengen fikk vi de scannet inn, så vi har de digitalt. Så at det skulle ta to år å fremkalle, det er jo litt utrolig... Denne gangen har jeg fremkalt på hard skumplate (Japanphoto), og ble veldig fornøyd med det! Inspirert av Picturewall, så dukker det sikkert opp flere etterhvert.

































Bryllupsbildene våre er tatt av Gry Thorkelsen, og vi ble veldig fornøyde! Her ser dere bildet vi har fremkalt nå, fra før av har vi bildet under, i en stående ramme.

4 kommentarer:

Heims verden sa...

Så fiiine bilder:D Vi har ikke heller fått forstørret bilder fra fotografen til veggen og det er snart to år siden:P Men har en del tatt av venner da:)

Marianne Leonora sa...

Hei Kristine, så koselig med hilsen på bloggen min. Håper dere har det bra. Liker godt å lese bloggen din.

Åsne

Ranveig sa...

Jeg liker det andre bilde av Liam og Alma, det som er klart der man kan se bryllupsbilde deres i bakgrunnen :) Liam er så skjønn som gir Alma kos!

frøken ij sa...

Flotte bilder, både av brudepar og søte små. Ting kan ta tide. Vi har flere brudebilder stående, men ingen store.. enda ;)

Ha en flott uke! :)