19. april 2012

Festdrakten

ble ferdig. Hurra!
Det ble en kjempefin feiring av lille niese. Guds lille prinsesse, tenk så fantastisk!















Jeg er fornøyd. Kjolen er ganske stor i år, siden den er strikket i str. seks år, og frøkna ikke er mer enn tre og et halvt. Derfor er skjørtet veldig langt, og "tungt". Den kunne trenge litt mer tilbehør også, så jeg satser på å hekle sølvet og strikke en veske som kan henge i beltet til neste år. 17. mai i år satser vi på at blir for varm for ullkjole (vi skal nemlig feire den dagen i syden).

4 kommentarer:

Silje sin blogg sa...

Så flott at du rakk det! Den ble kjempe fin!!

sandra sa...

Å me glede oss t å feira samen me dåkke <3

Kjolen va kjempefine!!

Antje sa...

Hei Kristine,
så fin den ble, gruatulerer !!
Og nydelig bilde av dere to.
Jeg har testet en av oppskriftene dine og vil si tusen takk :)
Besøk meg gjerne i bloggen min.
Øsnker deg en fin dag,
Hilsen Antje

Helene sa...

Så fine dere var i bunad begge to!

17. mai i syden høres superstreit ut! Hiver meg gjerne i kofferten..;)