11. mai 2012

Heldige!

I dag har vi vært så heldige å få barnevakt, helt uten å spør om det. Nå står gulrotkakemuffinsene klare, så kan både barnevakten og ungene kose seg med de, før det er leggetid!

Jeg elsker R.O.O.M gulrotkake, og bruker oppskriften på www.detsoteliv.no. I dag ble det 3/4 i en rund form, og 9 muffins ved siden av. Kaken havnet i fryseren, den skal få være med på skolen, til de fine kollegene mine, på bursdagen min!

 


Stettfatet er kjøpt på Fretex, og jeg blir bare mer og mer glad i det! Det blir fest, med en gang maten ligger på det fatet. =)



Og nå tror jeg at jeg har blitt voksen. Klærne er vasket, huset er ryddet og vasket og alt som skal være med til syden er i hus! Og det, over ett døgn før koffertene må være pakket.

Trilleren er værmeldingen, den oppdateres hvert 12. time på yr, og jeg vet på hvilket klokkeslett - for å si det slik. ;) 

Ingen kommentarer: