29. august 2012

Meg meg meg


Jeg fikk blod på tann, av å strikke mariusgenser til meg selv, så nå har jeg en lang liste med prosjekter som er til meg. Først ut er en bolerosak, med halvlange armer. Jeg skal på kurs i to dager, og satser på at jeg får gjort unna en god del av rettstrikkingen da. Jeg er en av de som synes det er lettere å følge med, når jeg har noe i hendene.
 
Strikketøyet er det rødlige, som ligger i den nye "dette strikketøyet holder jeg på med nå" kurven min. Den passer fint sammen med "restegarn fra de siste hundre prosjektene, og garn som nylig er innkjøpt" kurven min.
 
Sinkkurven ble snopet i sommer, i en fantastisk fin interiørbutikk i Lillesand. I den butikken plukket jeg med meg noe hver gang vi var i sentrum...
 



1 kommentar:

sandra sa...

Begge kurvene va rå-kule- å så passa di så bra samen :)