20. oktober 2006

Fristelser

Da jeg forrige fredag skrev at jeg skulle begynne på en julegave, trodde jeg at jeg skulle det. Jeg ble imidlertid fristet av et annet mønster, og da jeg oppdaget at jeg hadde restegarn som passet til oppskriften, begynte jeg på den istedenfor. I dag ble den ferdig.

Babyjakke 0-6 mnd, oppskriften er fra SandnesGarn sitt nyeste Mix 0-4 hefte ( 0606) og den er strikket i Lanett babyull. Egentlig hadde denne jakken, hullrad med bånd i, heklet kant og blomster, men jeg syntes den ble nydelig i all sin enkelhet.








Nå har jeg begynt på julegaven.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er imponert!! Når får du tid til all denne strikkinga? Greit at det er 0-6mnd og ikke akkurat den største genseren man kan strikke... Men en genser på en uke!

Anonym sa...

Så søtt!!
really cute!
Jeg kan heller ikke forstå hvor fort du gjor det!
det ser nesten helt proft ut!

Jeg er Kristine sa...

Jeg har alltid strikketøyet med, og strikker når jeg venter på bussen, på bussen, når jeg venter på bjørnar, hører lydbok,ser tv, har pause i lesingen.. Og når jeg er med folk.. Hm, jeg strikker stort sett hele tiden..hehe.