31. mai 2007

Ekstrem forvandling del 2

Det er fryktelig kjekt å forvandle ting, for forskjellen blir bare SÅ stor!

Neste prosjekt ut ble tre Carcasonne bokser. Det er tre forskjellige utvidelser som har vært i disse boksene. Utvidelsene får imidlertid plass i esken med det originale spillet, så da hadde jeg tre bokser å forvandle. Disse skal få henholdsvis silkebånd, knapper og perler i seg =)

Før:



Etter:



Jeg måtte pynte de litt, slik at jeg kan skille dem fra hverandre. Jeg har et A4 ark med marihøner og bier, og bruker bare av det i ytterst spesielle anledninger ;). Jeg synes det er så søtt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eg blir meir og meir imponert for kvar gong eg ser bloggen din. Eg bøye meg i støvet... Blir spennande å se kossen dåkke får det i det nye huset. Blir garantert bra!!
Ingridklem :)

Jeg er Kristine sa...

tihi, tusen takk. Gleeede meg t å pussa opp huset - og få det som me vil!! Satse på det blir koselig =)

Anonym sa...

Veeeeldig koselig Kristine. Du e så goe te å få det fint! Kos deg med prikkane!