10. juli 2008

Babystrikkeplaner

De foreløpige babystrikkeplanene strekker seg frem til ordinær ultralyd i tid (slutten av august). Da håper vi å få vite kjønnet. Frem til da er prosjektene i nøytrale farger.

1. Ammeinnlegg. Jeg har strikket to etter en oppskrift jeg har fra nettet. Og tenkte jeg skulle prøve oppskriften i "Myk start" også.






2. Bukse med seler, også fra "Myk start". Denne buksen passer fint til Bånsull jakken som jeg har strikket for flere år siden. Den er i størrelse 0-3 mnd, og det blir buksen også. Jeg planlegger søøøte knapper fra "Snella og Petronella" i jakken.









3. Heldress fra nøstebarn. Til bilsete, vogn og bæring. Jeg har lyst til å strikke den med en tråd naturhvit og en tråd beige, med beige kanter. Størrelse 0-6mnd.


Bildet er lånt fra www.nostebarn.no

4. Luer, votter, skjerf og sokker. Det blir jo ett midtvinterbarn. =)

Ingen kommentarer: