21. november 2008

Grønne fingrer?

Etter at vi flyttet i hus, og begynte oppussingen, har plantene mine bare forfalt. Det er først de siste månedene at jeg har begynt å ta vare på de igjen. De få som har overlevd har virkelig tålt mye...

Ettersom det snart er jul, benyttet jeg anledningen til å kjøpe noen nye, det ble julerose, svibler, og noen grønne planter.
Etterhvert som det nærmer seg enda mer, blir det nok ett par amarylliser også.







Og så kommer den ene orkideen min med intet mindre enn tre nye grener, *fornøyd*!

2 kommentarer:

Reidun sa...

Eg like husmoruke på bloggen din!! Svigermor mase alltid om at me burde ha flere grønne planter hjemme, kanskje eg burde la meg inspirere av deg? :) Sjekk ut bloggen min forresten!

Småen sa...

Husk å kjøpe blomster som "kan spises" hvis du har tenkt å ha dem lenge...

Men egentlig var jeg innom her for å spør om du hadde sett denne:

http://www.altomhaandarbeide.no/barneklær

Utrolig hva en finner på nett når en egentlig sitter og leser til eksamen;)