25. november 2008

Kommentarer

Dere trodde vel ikke dere skulle få en bloggpost i dag, men jeg kan ikke fortsette å neglisjere de kjære leserene mine. Her kommer svar på spørsmål og kommentarer.

Kenwood

Sigrid Marie:
K-spaden bruker jeg til myke deiger, alt som ikke er gjærbakst. Småkaker, paideiger etc. Den når litt dypere i bollen, så hvis jeg er skikkelig lat, og skal blande noe lite, bruker jeg også den.

Skittentøyssystem

Ingvild:
Nei, jeg har egentlig ikke så mange klær som skal vaskes for hånd, men de jeg har ligger i den skuffen... Jeg og litlå har det kjempefint. Gleder oss til januar!

Småen:
Tusen takk for tilbudet! Etter å ha fått opplyst at posene er dyre, og de ikke holder lukten inne, har jeg bestemt meg for å bare bruke vanlige poser og søppelbøtte.

Grønne fingrer?

Reidun:
Litt grønt i stua gjør det veldig koselig! Så det anbefales.

Småen:
Takk for påminnelsen, det har jeg ikke tenkt over! I første omgang er det mest juleblomster, men jeg skal sjekke det opp før jeg handler flere!

Husmor uhell

Eileen og Kristiane Benedikte:
Ja størrelsen passer fint til en liten jente, men den er fantastisk tykk i tillegg. Jeg ser ikke for meg at en liten jente klarer å bøye seg i den en gang. Den kunne kanskje ha fungert som brynje...

*Tina*:
Utsyrshandelen er utsatt til 8. januar... I etterkant av den, kommer det bilder! Jeg lover.
Jeg regner egentlig med at det blir litt baby-poster i januar, når jeg går ut i permisjon, og skal kose meg med å vaske, ordne og stelle.

Julemiddag

Eileen:
Det skal bli.
Man taver to poser toro fløtesaus, en pose Toro peppersaus, 3 dl kraft fra ribben, 3 dl melk, 7 dl vann, og følger bruksanvisningen på pakken...

Middager er ikke min sterke side, og brune sauser har jeg ikke begynt å lage fra bunnen. Jeg trenger ett kurs hos mamma eller svigermor.

Grete:
Velbekomme


Og til alle dere andre:

Tusen takk for kommentarer og skryt! Det er koselig å høre at dere liker bloggen min, og det jeg lager. Jeg er ikke flink nok til å besøke dere, beklager!

Kristine

1 kommentar:

Småen sa...

Du kommer til å se pen ut med en baby i armene:) Husk at ikke alle ting ordner seg, men etterhvert ser du hva som kan ordnes og hva som kan nedprioriteres. Velg dine kamper! Nyt tiden o fullkomne husmor;)