26. august 2012

Bestefartrøye, igjen.

Storesøster har også fått tynn ullgenser. Jeg har brukt restegarn, også på denne, stripene holdt ikke helt opp, men det gjorde ingenting, synes jeg. Hun får nesten aldri strikkaklær i rosa og lilla, for jeg liker at klærne kan arves. Denne kunne jeg strikke i str. 6år, så den er nok utslitt - når den er aktuell for arving uansett.





































































Du og du så gøy det er med nytt kamera!! Jeg holder fremdeles på å lære meg å bruke det - og det er bare tiden som ikke strekker helt til. Det er ikke barebare å starte opp i første klasse. Men morro er det!

3 kommentarer:

Helene sa...

Herlighet! Du er bare så flink!
Jeg har kikket på et strikketeppeprosjekt i dag - mulig du må være min strikkelærer når jeg setter igang!
Del gjerne eventuelle erfaringer med Pickles-oppskrifter og Pickles-garn med meg..! :O

Silje sin blogg sa...

For en flott genser! Flotte farger sammen!

Janomine sa...

Så fine fargar! Kva garn har du brukt?