30. august 2012

Høstfarger

Ja, ikke høstfarger som i gult, orange og brunt, men mine favoritter for denne høsten!
Jeg liker sjalet fra Acessorice SÅ godt, og har egentlig lyst til å piffe opp stua med de samme fargene. Det har jeg imidlertid ikke turt å foreslå for mannen, vi får se hva han sier når han leser bloggen ( ja, han får de på mail, så han pleier å få de med seg).
 
Jeg har en liten "piffe opp stua" ønskeliste, men foreløpig blir det med lista. Men da jeg var innom Søstrene Grene i dag fant jeg ett par bokser, som jeg likte fargen på SÅÅ godt, og da jeg kom hjem så jeg at det var nyanser av fargene i sjalet, herlig.
 
















 

Og så har jeg den flinkeste frisøren som finnes. Klippen er noen uker, og stylingen var fra i går, men jeg er så fornøyd. Heldige meg som får sneket meg til en klipp, selv om Sandra er i permisjon!

2 kommentarer:

Miriam Karlsen sa...

Altså nå har jeg sett litt rundt på bloggen din og du imponerer meg virkelig...! Så flink du er til å strikke, ta bilder og ha det interiørmessig pent i hjemme ditt;) Visst ikke at du hadde en blogg (inn til for noen minutter siden), da jeg plutselig bompet inn på denne via en annen blogg ;)
Og det er i grunn litt morsomt at jeg gjorde det akkurat nå, fordi jeg og min mann satt nå i kveld og snakket om at det hadde vært hyggelig om dere ville komme på middag til oss etter gudstjensten på søndag ;) Så herved er invitasjonen gitt. Skal sende deg melding og, må bare finne nummeret ditt i en mail først ;)
Mvh Miriam

Anonym sa...

Kjekt å følge deg igjen, Kristine!
Det har vært altfor rolig her inne i sommer!!

Mona:)