3. juni 2007

Terrassedrøm

På garn-shoppingen på tirsdag forelsket jeg meg i noen lykter på Kvadrat, og på onsdag måtte jeg tilbake og kjøpe de (hehe). Lyktene er ett sett med tre lykter i tripp-trapp-tresko størrelse (60cm, 45cm og 30cm høye), som var satt ned til halv pris. Jeg synes lyktene er nydelige, og vil bruke de som inspirasjonen til terrassen vår.

Jeg gleder meg til å ha skjermet terrasse med utgang fra stuen, slik det er i huset, og drømmer om en lys, lun og koselig ute-stue. Jeg ser for meg hvite tremøbler med tykke puter og duk på bordet. Massevis av blomster i hvit- og rosanyanser i potter og blomsterkasser. Og lyktene selvfølgelig.









Terrassen ligge oppå garasjen, og gulvet er av mur (og ikke fint), så vi satser på å legge terassebord som gulv i løpet av sommeren. Etter det, så er det bare å møblere og pynte - gleder meg!