11. juli 2007

Babygenser

Jeg er ferdig med babygenseren jeg har strikket på de siste ukene. Den har vært en fornøyelse å strikke =).

Mønsteret er fra det nyeste lanett heftet til Sandnes garn, hefte nr 0612. Blåfargen er nydelig, den heter aqua og er en lys varm turkis farge. Absolutt ett alternativ til den vanlige baby-blå som jeg ikke er så glad i.






Jenteversjonen av settet er om mulig enda søtere. Det har blonder og er i en fersken-rosa farge. Det er så søtt at jeg bare MÅ strikke det også, en annen gang!


Bildet er hentet fra www.sandnesgarn.no .

3 kommentarer:

Ranveig sa...

Den ble kjempesøt!! Kan du ikke blogge om den fine gaven du fikk av meg da?? Kom igjen...

Cathrin sa...

ka... vente du små eller???syns d tar heilt av me babyklær jo...

Jeg er Kristine sa...

Hehehe, neida. Eg skal nok sørga for å få formidla det når eg blir gravid ;) (Men det e ca et og et halvt år t, hvis alt går itte planen). Denne e t nogen venner av oss sin baby, komme på slutten av sommeren!