25. november 2009

Tantestrikk

Jeg er så heldig at jeg snart skal bli tante igjen! Om ca en måned kommer en liten nevø til verden, og det er klart at han må få hentesett. =)
Mammaen har valgt ut ett enkelt hvit sett, og jeg er ferdig med jakke, lue og sokker. Settet har mange fine detaljer, "diamant" mønster på jakken og veldig fine kanter. Jeg har tatt meg noen kunstneriske friheter og forandret litt på lua og strikket andre sokker enn de som er i oppskriften. Håper mammaen godkjenner de. ;)
Bildene er virkelig dårlige, men det er ikke lett å ta gode blits bilder ...

Settet skal få bukse også, men nå har jeg en liten pause, og mekker noen julegave!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelig det ble! Tenker bittelille-nevøen vår blir kjempeskjønn i det settet. Aååå så kjekt det blir når han kommer!!

Hilsen tante-Fryd

Kristine sa...

Så nydelig settet ble! Tenker nok både mor og barn blir mer enn fornøyde med det ;) Du er såå flink!
klem Kristine

EIleen sa...

Ah, du e så flinke! De e heldige, dine nevøer og nieser!

sandra sa...

fytti så fort d har gått!! han blir en liden prins:)

Camilla Kristiine sa...

Du e bare så utrolig flink!!!

Veronika sa...

Nydelig sett du har strikket!

Ligger en award i bloggen min;) Ønsker deg en fin helg!

Fru Jacobsen sa...

Så flink du er :)

Morro med hjemmestrikket :)

Bli med på konkurransene på bloggen min da.

Den ene går ut i morgen og den andre går ut 2. desmeber