30. november 2009

Til TRINE

Trine kunne fortelle meg at hun var inne på bloggen min "Kver dag", da jeg traff henne på fredag, og sånt blir man så glad av. =) Derfor skal hun, og alle dere andre, få en blogg hver dag denne uken!

Julegavene jeg mekker på, er nesten ferdige. Det blir to eksemplarer av samme fargerike sak. Gavene kan jeg selvfølgelig ikke vise, men fargene er bare til å bli glad av. Og jeg har allerede mange planer for restegarnet. ;)
*Kristine: Husk å ta bilder av gavene så du kan blogge de i romjulen!*

2 kommentarer:

Benedikte sa...

Så koselig med lovnad om blogg hver dag denne uken. Det må jeg følge med på:)

Håper alt står bra til med dere.

Trine sa...

awww.. så kjekt å få dedikert et innlegg te meg :) e smigra :) herligt garn, heilt sant. blir glad av fargene :) lykke te videre me julegave-laging. glede meg te å se ka du har lagt itte jul :)