11. desember 2011

Julekalender

Jeg har sydd julekalender. 24 gaveposer i tre ulike størrelser, etter denne oppskriften. Stoffer og bånd fra Stoff og Stil. Plastkroker til å henge posene i, fra IKEA.

Posene var kjekke å sy, og jeg har allerede planlagt poser til flere andre formål. Planen er å applikere på tall i filt, og sy på små bjeller på hjørnene i bunnen. Da tror jeg de blir enda koseligere!

Nå er det imidlertid andre prosjekter som prioriteres. I kveld og i morgen kveld skal det sys lucia-kjoler. Hvis resultatet blir brukendes, skal dere få se. :P




Og ja, jeg lurte på hva jeg hadde begitt meg ut på, etter å ha sydd den første. Heldigvis er jeg ganske sta...

1 kommentar:

Helene sa...

Stas å se resultatet - jeg har fundert mye på hvordan det ble! Helt knall!

Har du sydd etter egendiktet mønster?