6. desember 2011

Pepperkakehuset

Her er årets pepperkakehus! Jeg har latt meg inspirere av Den gode feen, oppskriften på melisglasuren kommer også fra henne. Fargerikt og søtt, med store vinduer og lysslynge inni! Det er skikkelig jule-koselig der det står. 


Storesøster og jeg pyntet sammen. Hun fikk bestemme pynten, og jeg fikk bestemme plasseringen. Og så dillet jeg litt med glasur og kakepynt til slut. 

Her er de glade pepperkakehus pynterne. 
 









Ja, minstemann pyntet han, og så plukket han pynten rett av igjen, og puttet den i munnen. ;)

5 kommentarer:

KahviKaneli sa...

Oh my God!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så fint pepperkakehus :0)

Synnøve sa...

utrolig fint! :)

Ranveig sa...

Koselig!! Men hva skjedde med bittelillejulaftentradisjonen vår? Jeg er klar for søstre/tantebarn/svoger-kveld den 22. jeg!!

Helene sa...

Koselig! Hihi! Jeg blir med på knusefesten :D

Den gode feen sa...

FANTASTISK FINT!!!!!Dødsimponert., Eg har enno ikkje laga vårt årets store pepperkakehus - berre det til pepperkakebyen. Dette var jo berre dødsfint!!! Diger klem