22. desember 2011

Nydelig til nydelig.

Da er babyteppet jeg har strikket på i høst avlevert til min kjære høygravide svigerinne. Nå håper jeg babyen kommer fort, slik at det blir mest mulig babykos på meg, mens vi er hjemme på juleferie.

Det har vært en fryd å strikke teppet, jeg ble ikke lei før jeg sydde på blondekanten, for det var en utfordring å få fint. Teppet er egentlig et sjal, fa boken Knitted lace of Estonia, og sjalet heter crown prince shawl (hvis jeg husker rett). Jeg har strikket med nøstebarn sitt silke/ull garn, for det er aller best til babytepper!




6 kommentarer:

sandra sa...

FYTTI GRISEN FOR EN JOBB!!! LAG ET T MEG ÅG;) HAHA! HELDIGE HILDE- HB HU SNART FÅR LILLE PRINSESSE NÅ :)

Helene sa...

Enig, nydelig!
Du er så flink, du!

Jeg ønsker deg en kjempefin jul, Kristine!
Ses på nyåret :)

Systro sa...

For eit fantastisk babyteppe! Du er jommen tolmodig! Heldig liten nyfødd som får dette! Gledeleg jol til deg!

Mona sa...

Så nydelig teppe!! D e någe av d finaste eg har sett!:)
Go jul te dåkk alle!

tantemaraj sa...

Nydelig!!! Din svigerinne er heldig, skikkelig "one of a kind" teppe når du har laga det fra sjal mønster:-)

Synnøve sa...

Så utrolig pent! For et arbeid!! Heldige mottaker :)