1. januar 2009

Baby-uke

Er dere klare for baby-uke?

Jeg kjenner at jeg har skiftet fokus over fra jul til baby nå. Så da må det siste handles, vaskes og ordnes i stand. Derfor blir det baby-uke på bloggen, så får dere være med i forberedelsene mine. =)

Det første jeg har gjort, er å vaske klærne i størrelse 50-56. Dette med klær er vanskelig synes jeg, for jeg har jo egentlig ikke peiling... Men jeg har prøvd å handle myke praktiske basisplagg. Bodyer, heldrakter og myke bukser og gensere.

Bitte-bittesmå klær på tørkestativet.


Bodyer


Bukser og heldrakter


Litt av hvert


(Men hvordan bretter man disse bitte-bittesmå klesplaggene. Uansett hva jeg gjorde, endte de opp i noen smale, høye, svært ustabile hauger.)

4 kommentarer:

♥ Tina ♥ sa...

Ja- jeg er klar som et egg! :-)
legen min sa til meg i går at "nå kan han jo egentlig komme når som helst" -da tok panikken meg litt og jeg måtte hjem for å sortere ut de minste størrelsene og skaffe meg litt oversikt. Bestilling ble sendt til nøstebarn i dag, og til uka skal vi bestille vogn og bilstol og ordne alle de andre store tingene. Skal bli godt å få det i orden! :-)
Kos deg med babyforberedelser, så skal jeg hente masse inspirasjon hos deg og kose meg jeg også! :-)

Gretty sa...

d må vær skikkeligt løye å vaska klær før ongen æ der. Kem æ dette sine? :) spennande måned!

Anonym sa...

Så koselig Kristine! Det er så søtt med de små babyklærne. Kos deg med forberedelsene, jeg gleder meg til følge med....men mest av alt til lille frøken fryd kommer "in person".
Her i huset forbereder vi til den kommende 4årsdagen. Kajsa er mer enn klar!

Ha en god dag! Klem

Ingvild sa...

Å, så søtt! =) Tenk den spennende tiden du har i vente nå da!
Fikk desverre ikke til å komme den dagen, skikkelig leit! men men.. Vi får ta det igjen! Og nå er det bare 7 mnd til vi flytter hjemover :) Da håpe eg på å få se deg oftere! ;)