29. desember 2006

Romjulskos

Og det er kos av den ordentlige sorten: NY DATAMASKIN =). Vi er lei av PC som slår seg av når vi laster opp bilder, flytter filer, ser nett-tv, kjører virusscaner, redigerer bilder, spiller data ..ja stort sett hele tiden. Bjørnar fikk nesten ikke sove i natt, for han gledet seg sånn!


Her holder Bjørnar opp det gamle skjermkortet- til sammenligning. Og som alltid når det gjelder gutter - så er det størrelsen som teller.


Selv om jeg godt kan inrømme at jeg også gleder meg over ny pc, koser jeg meg med litt romjulsstrikk i tillegg. Av restegarnet fra julesokkene har jeg strikket et hjerte, etter oppskrift i allers sitt julehefte.

Julestrømpene har fått hanker.


Og innimellom pc, strikk og kos gasser vi oss med hjemmelaget marsipan.

3 kommentarer:

Ranveig sa...

Gratulerer med ny pc! Endelig... hehe. Marsipanen så utrolig god ut, tror jeg må gå ned i kjøleskapet og finne litt jeg også.

Anonym sa...

Grattis ja! Den er jo litt av et syn...og størrelse! Har ikke så god greie på slike saker, men når Bjørnar kaller den Kristine 2 så bør det være bra...eller...? Litt corny beskrivelse kanskje....
Flott marsipanbilde by the way! (smatt, smatt) Det minker dramatisk i vårt kjøleskap nå.
Ha en SUPER nyttårsfeiring i morgen og lykke til med kalkunen!
Knib fra svigerinnå

Jeg er Kristine sa...

Takk takk, foreløpig har jeg ikke fått kost meg med pc-en enda, men gleder meg til å legge opp et skikkelig system fra begynnelsen av =)...og ikke minst til å ha en pc som virker! Og marsipanbildet Elin - nydelig ;)Kristine