19. april 2007

Babysko

Ble ikke disse nydelige? Babysko som er en prins/prinsesse verdig. Jeg er svak for bladmønster, og de fire små bladene i blonden er bedårende. Og jeg har allerede planer om flere!

Oppskriften fant jeg her (man må melde seg inn for å få tilgang til mønsteret). Jeg har forandret litt på oppskriften ved å strikket såle, istedenfor å sy de sammen under. Ved å også maske sammen på helen, ble det bare en søm igjen å sy. Jeg har strikket de på pinne 2.5 av noen rester merinoull fra nøstebarn.











4 kommentarer:

Anonym sa...

Snakkes altså! De tøflene der va jo heilt geniale. Må ut med et par barselspresanger i løpet av sommeren, og nå vett eg ka eg ska laga.
Der e så mange gode tips i den bloggen din. Like det.

Anonym sa...

de var supersøte! :) god helg.

Anonym sa...

Nemmen....sååå skjønne!! Er det en gave eller intensiverer du utstyrs-produksjonen til dine fremtidige små lovende? (smil)

Jeg er Kristine sa...

Disse beholder jeg nok selv ;) Men har to til par på gang, og de blir nok presanger!