15. april 2007

Scrapbooking

Jeg har et turbulent forhold til scrapbooking. Jeg vil ikke si at jeg er en scrapbooker. Scrapbooking forbinder jeg med "halvfabrikater", ferdige pakker med bakgrunnsark, dekorasjonsark, bånd, klistremerker, bokstaver, stempler, og så er det bare å putte inn bildene, nesten uten egeninnsats. Derfor liker jeg ikke alt "stashet".

Arkene derimot, de elsker jeg av hele mitt hjerte.

Etter å ha handlet ti ny vår-ark på fredag, satte jeg meg i går ned og laget fem kort. Jeg utfordret meg selv til å bruke to mønsterark på hvert kort. Det var skikkelig morsomt å kombinere, ombestemme meg og finne nye løsninger. Før det sa JA! inni meg, dette var rett.









Jeg beklager hvis jeg tråkker noen scrappere på tærne nå. Selvfølgelig finnes det mange utrolig dyktige scrappere der ute, som går igjennom en kreativ prosess - og lager de utoligste sidene. De beundrer jeg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

De ble kjeeempe søøte!!
Du må hjelpe til med å lage bordkort deisgn og dekorasjoner til komfirmasjonen min!!

Jeg er Kristine sa...

Ja Tonje =) Det har jeg kjempe lyst til!! Vi må avtale en dag og planlegge og handle inn!

Gretty sa...

æg lige at du finne på ting som æg kan herma itte. keep it up!

Ranveig sa...

det var noen kjempesøte kort!! selvfølgelig kan jeg ta med meg feminin strikk hjem en gang. hvis jeg er ferdig med boleroen til Tonje sin konfirmasjon kan jeg jo ta den me da. men vi får se...