16. mars 2007

Mp3 spiller

En lørdag vi var ute og fartet kjøpte vi oss mp3 spillere på impuls. Det var times-tilbud og prisen var 1000kr mindre enn normalt, noe som tillot en slunken student-lommebok å handle. Vi er begge veldig glade i lydbøker og de små dingsene er daglig i bruk.

Min mp3-spiller er nydelig rosa og veldig blank uten en ripe, så jeg så raskt et behov for en liten myk beskyttende lomme.

Jeg strikket i vei og etter bare ett misslykket (alt for stort) forsøk, ble denne modellen perfekt! Den er strikket i PT2 (samme som finull), som er mitt absolutt favoritt tove-garn. Det finnes i ufattelig mange forskjellige farger og det tover alltid med et perfekt resultat. Etter å ha strikket og tovet, måtte jeg bare pynte litt med noen perler.






Bjørnar har bestillt en variant i blått, uten perler...

7 kommentarer:

Gretty sa...

æg he same type mp3 lilla. feel free :) uten noge som helst press :)

Ranveig sa...

Så søt!!

Jeg er Kristine sa...

Ja Grete, eg vil eg vil! Har du ønsker om farger, mønster eller perler? =)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Søt mpp3-væske :)

Gretty sa...

dæ æg egentligt trenge mest æ en sånnen te mobilen! den begynne få ripe i lakken... litt smalare å lengre enn den te mp3'en. Hvis du får lyst prøva :) farge å perle æ akkurat d sama, syns alt du lage blir veldigt fint :)

Anonym sa...

Bjørnar... Koffor vil du ikkje ha med perler på????