22. mars 2007

Mobilvesker

Jeg har strikket til Grete, min trofaste leser og kommentator =) Og siden jeg ikke klarte å velge farger har jeg strikket to varianter, så du kan velge! Det er skikkelig morsomt å tove, jeg har fått helt dilla. Det er spesielt kjekt å kombinere farger og pynte med perler.








Er det forresten noen som har gjenkjent fargene? Jeg har innset at jeg aldri kommer til å strikke ferdig vesken som jeg viser i dette innlegget, så nå blir det diverse tovede ting og tang ;)

3 kommentarer:

Ingvild sa...

Så søte de blir Kristine :) Flink du e!
alltid kjekt med litt rester som man kan bruke til diveste!!

Gretty sa...

ÅÅÅ!! du æ jille!! de va kjempefine!!! for en ambivalent grete va d en god ide å visa de begge så æg får tid te å tenka mæg godt om ;) glede mæg te å kåma heim i påsken!

Gretty sa...

nå he æg tenkt i mange dage å trur æg falle for den rosa!! :)